søndag den 1. maj 2011

Bukser str. barn

Brugte noget af dagen i går på at rense mine nye Pfaff Coverlock og i går aftens skulle den stå sin prøve.
Jeg har ALDRIG syet på en overlocker og mindre end aldrig trådet en! Jeg fandt opgaven noget uoverskuelig, specielt grundet de enormt dårlige billeder i manualen.
Jeg tråede den og krydsede mine små tykke finge. Nahh... det var ikke rigtigt. Tjekkede det hele igennem igen, en tråd skulle igennem et andet hul og sørme så om ikke bare det fungerede??
Jeg fik svært ved at få armene ned. Mit første projekt på min nye maskine skulle være et par slumrebusker størrelse barn. Her er resusltatet:


Syntes de blev super fine! Og min maskine gør det bare pænt:



Farver snyder lidt grundet den gavmilde sol og mine manglende evner inden for billedredigering.
Sådan ser stoffet ud ved alm. lys.



Men hvad skulle sådan et par bukser koste ved salg?

De er lavet af det blødeste bomuldsjersey og alm. rib. De er en str 74/80

Ingen kommentarer:

Send en kommentar