onsdag den 18. maj 2011

Jeg var Lost...

... men nu har jeg svar.
Siden jeg fik den 1. sæson af Lost på DVD af min bror, har jeg ikke kunnet slippe serien. Jeg så den aldrig i TV, men ventede på sæsonerne udkom og slubrede grådigt afsnittende i mig.

Det er ved at være længe siden den sidste sæson udkom og jeg har set den for længst. Men brikkerne faldt ikke på plads for mig... det var ikke som det skulle være, eller var det? Jeg blev pigesur på den der: "så kan det også bare være ligemeget" måde.
Jeg tog tanken op igen for nyligt angående det sidste afsnit, nu ville jeg have svar!
Og det fik jeg her: Idiot's Guide to Lost
Det kan ikke udtrykkes mere klart og jeg er ikke længere forvirret. Jeg elsker hvordan den endte og får lyst til at se den heeeelt forfra igen.


Jeg kan ikke være den eneste Lost fan i Blogland, right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar