onsdag den 25. maj 2011

Overspring og fint besøg

Jeg sidder egentlig ved computeren i et forsøg på at skrive den opgave der skal afleveres på fredag. Med chokoladekage og lakridste var jeg godt begyndt, men jeg kommer ikke rigtig videre...


Grunden må skyldes, at min hjernekapacitet er optaget andet steds...
Jeg var i mandags til jobsamtale og jeg er ved at GÅ TIL over ikke at have fået svar endnu. Jeg ved jeg ikke får det, det ville være for "nemt", men hvor er det bare drømmejobbet for mig lige nu. Åhhh.... ring nu til mig så jeg kan få det ud af hovedet og komme videre. Det er ulideligt at vente mens man bliver målt, vejet og sammenlignet med andre dygtige kandidater.
Samtalen kører på repeat i mit hoved og jeg kommer hele tiden på nye ting jeg burde have sagt, så de da kunne se jeg var den perfekte for dem... og jeg kommer i tanke om ting som jeg måske godt kunne tænke mig at trække tilbage, måske de misforstod?
Jeg er en tænker, jeg kan fortolke i det uendelige og hvor er det bare noget der sluger min opmærksomhed. Jeg krydser alt hvad jeg har, men jeg forventer et afslag...

Alt imens jeg putter kul på mine overspringshandlinger, så kan i da lige møde Silver


En smuk dejlig hankat som i perioder bor her på gården. Jeg har tyv stjålet ham med kærlighed (tys tys) og fri adgang til det gode kattemad. Han er noget af det mest krævende væsen jeg længe har mødt. Han nærmest skriger til os når vi kommer ud og vælter rundt på ryggen, for nu skal der nusses, kan man andet? Ikke alene er han død-hamrende-møg-charmerende


... men han er også 1. klasses jæger. Vores katte spiser lidt af det hele, mus, brumbasser (fy), frøer og diverse sommerfugle og insekter - ham her? Han fanger rotter!


Han er super stolt når han kommer om hjørnet med dagens fangst og jeg kan da heller ikke være andet
Vi nyder hans besøg og har fuld forståelse for at han til tider må rejse bort og finde damer at dele sommeren med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar