lørdag den 9. juli 2011

Summer Flower Power MMF...

I dag er det min dejlige mors fødselsdag og en kage skulle der til. Det er sommer, for det meste sol og haven bugner af blomster, så selvfølgelig skulle det være en blomsterkage. Den blev ikke helt som jeg først havde tænkt mig. Var oppe at toppes med mine nye udstikkere, så de røg til hjørnespark og jeg brugte min trofaste margueritte udstikkere. Bladene og mine nye bogstaver kunne jeg dog godt enes med og selvom den ikke blev som oprindelig planlagt, så syntes jeg den blev fin.




Fyldet bestod af jordbær/mascapone creme og limemousse iblandt hjemmebagte cacaobunde. Hele balladen er opsmurt med chokoladeganache og betrukket med MMF.


Mmm.... den var absolut sommerlækker og frisk :-)

9 kommentarer:

  1. Nam, den ser super lækker ud! :)

    SvarSlet
  2. Tak Linda - du kan tro den smagte :-)

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor ser den lækker ud! Hvor har du egentlig købt den fine margueritudstikker? Og er det også en udstikker du bruger til bladene? Det er helt vildt fint med det væld af blomster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Blomsterne er stukket ud med disse: http://kagekompagniet.dk/product/marguerit-udstikker-saet-m-ejector-obs-4-stk-2344/. Bladene har jeg også stukket ud, men desværre kan jeg ikke finde dem på hjemmesiden, de er købt samme sted :-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Super flot kage;0) Hvilke bogstavs udstikkere har du brugt?
    MVH karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina. Det er disse jeg har brugt: http://specialkoebmanden.dk/fondant-udstikkere-67/funky-alfabet-tal-udstikkersaet-3254.html :-)

      Slet