søndag den 14. august 2011

John Masters lækkerier

Det er ikke en reklame jeg er blevet betalt/bestukket til at lave, men jeg er simpelthen nød til at sprede buskabet om noget fantastisk lækkert til dig selv og os andre...

De over skønne lækre produkter fra John Masters:
Billede venligst lånt fra google

Nu er jeg ikke typen der er særlig god til at passe og pleje mig selv, det er primært dyrene der er i fokus på det punkt, men nu vil jeg altså gøre noget ved mit hår. Det er skal være langt og sundt - for første gang nogen sinde. (jo, det har været langt, men ikke stærkt og sundt)

Med en ny økologisk frisør i byen tog jeg kampen op. Hun anbefalede mig hårprodukterne fra John Masters, det var med en vis skepsis at jeg betalte prisen (219 pr. flaske) men syntes det var forsøget værd.
Normalt er jeg en Fructis/L'oreal pige, men hvem kunne ikke tænke sig at vaske sit hår i disse lækkerier med naturlige og sunde ingeredienser? Jeg var game...
Det er nu omkring 3 uger siden jeg begyndte at bruge produkterne. Det er utrolig drøj i brug, så det er nok ikke helt galt da hun lovede mig at flaskerne ville holde 3-4 mdr. Det er dufter fantastisk og ikke mindst - så virker det!
Mit hår virker meget tykkere og stærkere. Det har ikke helt den samme glans som det plejer, men det har en naturlig glød i stedet (hvis det giver mening?)
Før kunne mit hår virke lidt fedtet efter bare en dag, men sådan er det slet ikke mere, det virker stadig luftigt og rent efter en dag på job og en tur ude ved hestene.

Jeg siger bare - prøv det! Mon ikke det kan gøre noget godt for dig også? :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar