søndag den 11. september 2011

Home alone...

Jeg har bare absolut ikke fået gjort noget ved min blog på det seneste. Men nogen gange er inspirationen der bare ikke og dagene tager hinanden. Men nu er jeg klar igen!

I går var manden min i Aarhus med drengene og hygge sig, så jeg havde huset helt for mig selv. Der blev ryddet op, gjort rent, reddet en hest og derefter slappet af, heeeelt af!

Til frokost stod den på store økologiske æg med et gavmildt strejf mayonais, kampers og godt med maldon salt. Mmmm..


Mens jeg indtog min frokost var der meget belejligt Peter Pan på Disneys nye kanal


Jeg bliver aldrig for gammel til flyvestøv, tikkende krokodiller, indianere og sørøvere!
Dejlig fortælling med det naive barnlige sind, sjove karaktere og så er det jo det gode gamle Disney som man vel aldrig bliver træt af.... vel?

Til aften kom min gode veninde Vivi et smut på farmen og det var bare hyggeligt som altid. Jeg havde været i køkkenet og bikse lidt kage sammen, men det må i have til gode til i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar