tirsdag den 3. april 2012

Hæklede baby futter

Så fik jeg igen lidt kreativt fra nålen, denne gang et par lune baby futter lavet af Drops Baby Alpaca som jeg også har strikket en vest i. Det er en utrolig blød og lækker kvalitet!



Opskriften stammer fra Sys Fredens bog "Babyhæklet"
Den originale opskrift er til en nål str. 3,5 hvilket Drops Baby Alpaca også passer til, dog skulle jeg igennem flere omregninger af den originale opskrift for at nærme mig noget der kunne være på en babyfod.
Men lidt sjovt er det da... som min svigermor kommenterede "den første ville være sød til en lille dukke" :-)


3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - også babyvesten! :-) Go' påske! Kh, Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette - også en god påske til jer :-)

      Slet
  2. Hej, hvor ser de fine ud. Jeg har også fået fat i hæftet Babyhæklet, og har selv en masse fint Drops Babyalpaca. Kunne du give et fingerpeg om opskriftsændringen? Brugte du stadig 3.5? Hvor man lm starter du med?

    SvarSlet