fredag den 13. april 2012

Sengelinned til baby...

Det har hele tiden været min intention, selv at sy sengetøj til ham den lille. Men efter lang tids søgen på nettet efter det rigtig stof gav jeg op.

Jeg kunne ikke rigtig finde noget der "lige var det rigtige". Jeg kunne skam finde mange søde stoffer, men med en meterpris på næsten 200 kr. bliver det altså hurtigt noget dyrt sengetøj. Så jeg kiggede lidt på nettet efter gode tilbud og det havde jysk sørme denne uge.

Super flot sengetøj med ugler til 75 kr før 129 kr. (tilbudet udløber i morgen)


- og et mega kært sæt med Peter Plys til 129 kr, det er normalprisen - men det bliver det ikke mindre nuttet af
Det kunne jeg alligevel ikke have lavet billige selv :-)

2 kommentarer:

  1. Hejsa :) Det sengetøj du har med Peter Plys (ved det er lang tid siden), men ved di hvor man evt. kan købe det i dag? Og hvis ikk, er det så noget du vil sælge? Hvis det ellers ikk fejler noget? :) Skriv gerne tilbage på: 28733562
    Med venlig hilsen Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla. Desværre, så bruger jeg det stadig i barnevognen og det skal helt sikkert gå i arv til den næste. Hvis ikke jysk fører det mere, så ved jeg desværre ikke hvor du kan finde det, beklager :-)

      Slet