søndag den 29. juli 2012

Kage til manden

I dag kom mine og mandens forældre til fødselsdag på farmen, dette skulle jo fejres med kage :-)
Endelig efter lang tids pause, har jeg haft gang i MMF kage igen. Dejligt!

Hjemmebagte vaniljebunde og fyld af toblerone, hvid chokolade og hindbær.
Mmmm....



Pynten blev ikke helt som jeg havde forestillet mig. Jeg ville afprøve en teknik hvor jeg lavede stjernerne og rullede dem ned i MMFen så det var en helt plan overflade,



 men desværre smittede den sorte pastafarve en del af, så de sorte stjerner er lidt udtværet, men jeg er nu godt tilfreds.

Jeg har fundet en fantastisk opskrift på smørcreme som ikke bliver tung, men derimod lækker luftig da den er jævnet . Den er en drøm at smøre kagen op i - den får i en af dagene.

2 kommentarer:

  1. Hej søs, så jeg også kommet med på blogging trenden :) Den kage ser sgu da nice ud. Må se om vi kan bikse noget sammen som bare nogenlunde ligner dem du laver i kagefabrikken ;)

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle fine kager du laver.
    har du evt. en opskrift på selve kagen du vil dele?:)
    /Nuller

    SvarSlet