mandag den 30. juli 2012

Min nye bedste ven... i køkkenet

Jeg har slet ikke fået fortalt om min nye hjælper i køkkenet. For et par uger siden kom posten med denne lækre maskine:


En Kenwood Major Premier 1200v med 6,7 liters skål. Motorkraft og fysisk kapacitet var vigtig for mig i mit valg af maskine. 
Den skulle kunne håndtere store mængder uden besvær, der er bare ikke noget mere irriterende end en for lille skål, men for stor bliver den aldrig.
Det er en gave fra min dejlige kæreste, til gengæld har jeg lovet at bage mange af dem her til ham
Den har indtil nu bestået med bravour! Den ælter og pisker som den skal og det er nu en leg at bage brød, uhm!

Mit første indkøb af ekstraudstyr, skal helt sikkert være en ismaskine - men det må vente til jeg har smidt det sidste af min graviditetsvægt, ellers går det da helt galt. Det er også godt med noget at se frem til og hjemmelavet is er absolut en god belønning!




2 kommentarer: