mandag den 9. juli 2012

Udsalg TinyZone

Hvem elsker ikke udsalg? TinyZone havde 50% på stort set alt (desværre er det slut), men jeg nåede heldigvis at få fingre i nogle gode tilbud.

Jeg er helt vild med Lamaze legetøj og da jeg endnu ikke har forkælet vores lille dreng med legetøj, måtte det udnyttes at der var 50%, da jeg syntes det er sjældet Lamaze er på tilbud.



Aben måtte jeg slippe 75 kr for, sprutten 100 kr og knuden 80 kr.

Aben er allerede godkendt af Morgan:




Det blev også til tøj:



30 stk. bodyer, fordelt på 3 størrelser til 11,50 kr pr stk! Super pris, de er ikke så spændende i farverne, men til den pris er jeg også ligeglad.
1 par bukser til 25 kr og et par hjemmesko til 30 kr.

Syntes det var nogle gode køb - hurra for udsalg! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar