tirsdag den 28. august 2012

Kup kup kup!

For mig var det et stort kup, da jeg i går fandt en længe ønsket bog:

 
Jeg elsker den gamle by i århusog syntes julekalenderen er virkelig hyggelig. Jeg har gerne ville læse denne højt for mine børn til jul, men den var jo ikke til at opdrive!
Den er for længst udgået og alle brugte eksemplarer bliver revet væk når de kommer til salg, men denne lille sag gemte sig hos røde kors, og så til sølle 5 kr!
Jeg kommer sjældent i genbrugsforretninger, da jeg aldrig rigtig finder noget, men lige i går fik jeg lyst til at stikke vejen forbi, det er god karma!

Ud over Jul i Gammelby købte jeg 3 andre


Er også rigtig glad for udgaven af Pinocchio, det er den fulde fortælling om den lille dreng af træ og bogen er helt tilbage fra 1983. En dejlig hisorie som jeg vil glæde mig til at læse for Morgan


2 kommentarer:

  1. Orv, den bog gad jeg også godt falde over..

    SvarSlet
    Svar
    1. De burde lave et genoptryk, der er så mange der efterspørger den. Håber du har heldet med dig en dag :-)

      Slet