lørdag den 1. september 2012

Basson Uldpose

Jamen den lille mand skal jo ikke mangle noget og da jeg er tilbudsjæger var det i går jeg slog til på en Basson Uldpose, de er på tilbud hos Børnebiksen til 899 kr, normal pris 1499 kr, det er en besparelse jeg ikke kan sige nej til.

Jeg har gerne ville have en til når han skal sove ude til vinter, men også nu da han er vokset ud af liften, så er den god at have med i byen.




Den er rigelig stor og syntes det er dejligt den kan bruges til de er 2½-3 år. Det er en lækker detajle, at inderdynen er af uld som isolerer både mod kulde og varme - dog har jeg købt sommerdynen til, da det nu alligevel godt kan blive for varmt syntes jeg. Indersiden af posen er blød som en babynumse og det er svært ikke selv at lægge sig for en lille stund ;-)
En lille sidegevinst er, at den kan knappes helt op og bruges som legetæppe.
Jeg tror posen er godkendt....


Vil lige tilføje at suttekluden fjernes når han sover, hvis nogen skulle blive bekymret :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar