fredag den 9. november 2012

Jeg er fanget i mørket...

... lige som mange andre kvinder!



Jeg er jo en stor krimifan, men nu måtte jeg altså selv se hvad det var med de bøger der.
Min lokale Bog&Ide havde alle 3 bøger til 80 kr stykket, så jeg var optimist og købte dem alle med det samme - og godt jeg gjorde det!
Den første bog slugte jeg råt og er godt på vej igennem den anden.
Det er en fængslende kærligheds triologi, som jeg virkelig har haft svært ved at slippe. Den mystiske Mr. Grey og den uskyldige Miss Steele i en perfekt balance af mystik, kærlighed, begær, hemmeligheder, trusler, håb, sorg og snart alle tænkelige følelser.

Ind til videre kan jeg bedst lide bind to, jeg syntes måske lidt de erotiske scener fylder lige rigeligt i første bind... men kan heller ikke helt vurdere om historien ville have været den samme uden?
I andet bind bliver der lukket lidt op for mystikken bag Mr. Grey, som man virkelg hungrer efter i første bog.

Det var forfatterens store drøm at skrive historier som læseren ville forelske sig i, og det må siges at være lykkedes.

Det er ikke svært for mig at tilsidesætte de huslige pligter ved Morgans lure, til fordel for lidt tid med de to... historien er alt for spændende til at lade ligge.

Rygterne går jo om en fremtidig filmatisering af bøgerne. Puha den mandlige hovedrolle får noget at leve op til ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er igang med første bind - og er fuldstændig fanget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er simpelthen forfærdeligt så tryllebundet man bliver af de to :-)

      Slet