tirsdag den 27. november 2012

Lidt tid ved symaskinen...

... tog jeg mig i går. Det er ikke der jeg tilbringer mest tid, syntes lige for tiden det er nemmere bare at sidde med et par strikkepinde eller hæklenålen. Det kræver ikke helt det samme at starte et projekt op med garn som når jeg skal til at hive stof og mønster frem, klippe osv. Det er også noget jeg kan sidde og nørkle lidt med på gulvet samtidig med at jeg underholder Morgan :-)
 
Nå, men to lure fra Morgan og lidt tid til afslutning efter sengetid skulle der til og så havde putfisen en ny body:
 


 
Jeg er ovenud tilfreds med resultatet. Det er ikke meget tøj jeg har syet og det jeg har, er altid endt med at blive smidt ud, da jeg bare ikke har været tilfreds med resultatet. Syntes den er super fin på Morgan


Jeg havde ikke noget mønster, brugte i stedet denne gode vejledning fra Fru Flittig.
Så kan alle da næsten sy en body, jeg har i hvert fald mod på mange flere

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare blevet fin...dejligt du kunne bruge min DIY :-) Lækkert du har mod på mere, for det er nogle gange bare SÅ motiverede og tilfredsstillende at lave noget super godt :-)

    SvarSlet