mandag den 3. december 2012

Give Away Julestjerner

Ihh jeg har glædet mig til dette indlæg. Længe har jeg ville lave en give away, men har simpelthen ikke kunne finde ud af hvad det skulle være.

Nu er den her, langt om længe - min første give away.

 
 

Jeg har haft gang i hæklenålen og lavet to fine guirlander af stjerner - en i sølv og en i guld. Der er 7 stjerner på hver guirlande, Stjernerne kan evt. klippes af og hænges på juletræet eller bindes på en julegave - der er mange muligheder :-)

Give awayen løber til søndag d. 16/12 hvor jeg vil trække to vindere.

Reglerne er som de plejer, du får:

1 lod for kommentar
3 lodder for kommentar + fast læser
5 lodder for kommentar + fast læser + link fra egen blog. Brug gerne det øverste billede.

Skriv hvor mange lodder du deltager med og om du ønsker sølv eller guld hvis du vinder.
Husk at skriv en e-mail adresse hvis ikke du har en blogger konto så jeg kan få fat på dig hvis du vinder.

Håber i er klar på at lege med :-)

15 kommentarer:

  1. Jeg hapser tre lodder, og jeg glæder mig til at følge din blog, der ser ud til at være mange gode sager:-) den guldfarvede guirlande er min yndling:-)
    Hilsen Karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  2. Nej, hvor spændende, jeg deltager med 3 lodder.
    Og jeg er klart til guld :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  3. 5 lodder :) kan ikke beslutte mig for guld eller sølv så du bestemmer

    kig også gerne forbi mine tre give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  4. Er mest til sølv, men de er rigtige fine alle sammen;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  5. neej hvor er de fine, 5 lodder;)

    SvarSlet
  6. 1 lod til mig :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  7. Deltager med 3 lodder :-)
    vil helst vinde guld

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig :)

    Jeg synes de begge er super smukke :)

    Vivi_greve@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hov - jeg har da 3 lodder - jeg læser altid med her :)

      Slet
  9. Den i sølv er klart min favorit!
    Jeg har linket til din give-away på min blog og har tilmeldt mig som fast læser, så 5 lodder her :-)

    SvarSlet
  10. Fine stjerner! Deltager med 5 lod.

    SvarSlet
  11. Smukke stjerner :-) 1lod til mig tak
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet