fredag den 28. december 2012

Jaaaa.... Sarah Lund done!

Så blev jeg endelig færdig med min Sarah Lund trøje, åhhh den har været længe under vejs!



Faktisk er det flere år siden jeg købte garnet og opskriften. Jeg kom godt i gang, men gik i stå.
Jeg fik taget mig sammen og d. 23 december fik jeg hæftet de sidste ender - en julegave fra mig til mig :-)

Jeg er godt tilfreds med mit arbejde, men garnet er jeg lidt muggen over. Der er forkert spænding i garnet og det trækker derfor desværre skævt. Øv... :-/
Men det er nok mest mig der lægger mærke til det og jeg har stort set boet i den, siden den blev færdig.


Her et billede taget hjemme hos mine forældre d. 24.

Overvejer at lave endnu en, denne gang i marineblå med hvidt mønster og med en ekstra gang mønster så jeg får noget mere længde på. Selvom jeg har lagt lidt til på denne, er den stadig lidt kort til min smag.

Heldigvis er det en af goderne ved at lave sin egen beklædning - man kan få det lige som man vil :-)

MEN - en ekstra Sarah Lund må vente, for jeg har andre projekter i tankerne, jeg har nemlig meldt mig med på holdet hos Farmorfabrikkens strikkeklub.
Garnet er bestilt til den fine baby cardigan og jeg er spændt på projektet

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker! Ihh, du er altid sød med en kommentar :-)

      Slet
  2. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sabrina og i lige måde :-)

      Slet
  3. Hvor er den flot - jeg forstår godt at du er glad for den. Godt den endelig blev færdig :-) Godt nytår !

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anne, det kan ikke vare længe før jeg skal i gang med nr. 2, for har brugt den dagligt lige siden! også et godt nytår til dig :-)

      Slet
  4. meeeeget fin sweater! hvor har du købt mønstret? måske skal dette være mit næste projekt....:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :-) Opskriften har jeg købte her http://www.stofogsy.dk/Garn/Faeroeske-Islandske-sweater/-Ulden-Strik-troeje-ala-Sara-Lund.html sammen med garnet.

      Slet