lørdag den 12. januar 2013

En lille pause...

... har jeg taget mig fra min blog. Det er som om inspirationen (eller måske i virkeligheden motivtione) ikke er der.
Jeg har svært ved at finde du af hvad jeg skal, da jeg ikke helt føler mig hjemme på den... kender i det?

Min blog hedder Tusinde Tanker, det er to ord der virkelig beskriver mig. Jeg er altid tusinde forskellige steder i mit hoved og det var meningen at bloggen var et sted jeg skulle tømme lidt ud, veje nogle ting og dele med hvem der nu end kunne være interesseret... men i stedet er den blevet et forsøg på et glansbillede og slet ikke det jeg havde tænkt mig.

Jeg følger jo alle jer fantastiske blogkvinder og lader mig inspirere gang på gang, både til indretning, mad og i stor grad inden for krea.
Jeg ville gerne det samme - men puha hvor jeg falder til jorden i forsøget. Jeg kan slet ikke være med...

Mine tanker går på det med glansbilledet, jeg har nok i virkeligheden haft for meget fokus på hvad jeg gerne ville signalere, frem for hvordan tingene i virkeligheden er... og jeg har holdt meget tilbage, for mine tvivl har jeg haft, omkring hvor meget jeg ville blande f.eks. min søn ind i bloggen.
Han er jo om noget en kæmpe del af mit liv og stolt som jeg er, vil jeg jo gerne vise ham frem og fortælle om min hverdag som 1. gangs mor... men har haft svært ved at vurdere i hvor høj en grad jeg ville blande mit helt private liv ind i min blog og lægge til frit skue på nettet....

Ak ja, nu ser i mit sande ansigt - tusinde tanker! Men var det ikke også på tide?

Jeg ser to muligheder, hvor den ene er simpelthen er lukke ned og takke af her fra ELLER give den en skalle og vise noget mere af mig selv...

Jeg tænker det bliver det sidste, for helt at slippe blogverdenen er jeg ikke helt klar til tror jeg.

Jeg håber jeg kan holde ord over for mig selv og at i kunne have lyst til fortsat at læse med... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar