lørdag den 12. januar 2013

Endnu en kogebog

 
Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg eeeelsker kogebøger og man kan altså ikke få for mange... kan man? Min kæreste mener i hvert fald det har taget lidt overhånd du da jeg er i gang med hylde nummer tre, men det er han nu selv skyld i, da han gav mig hele tre stk. i julegave.
 
Den ene var Mette J. Blomsterbergs Dessert (pssst, det kan være de stadig har den i din lokale netto)
Jeg er slem til at falde tilbage på de sammen ting igen og igen når der skal serveres dessert, så det var lækkert med lidt ny inspiration. 
 
 
 
Fredag havde min svigermor fødselsdag og da hun ikke ønsker sig noget og absolut ikke kan lide at lave mad, jamen så blev en del af gaven at de kom her hjem til et aftenmåltid og så skal der dessert til.
Jeg lagde ud med at lave Mettes Valnødde-nougatkræs. Den var ganske simpel og så smagte den rigtig godt - i hvert fald hvis man er til valnødder og nougat som jeg er ;-)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar