torsdag den 17. januar 2013

I dag strikker jeg

Jeg strikker varme luffer til Morgan

 
Det er jo hamrende koldt uden for! Han har nogle lidt tynde uldluffer, men de er blevet strukket så store, at han nemt kan tage dem af og det er umuligt at holde hans vilde babyarme i ro længe nok til at binde dem ordentligt. Jeg købte et par nye luffer til ham, men de var umulige at få på ham.
SÅ - derfor måtte mor her selv i gang :-)
Tror de bliver yndige, og ikke mindst varme. Overvejer at fore dem med fleece, men nu får vi at se hvad det ender med.
 
Af striketøj var jeg ellers godt i gang med den første opskrift fra farmorfabrikkens strikkeklub, men jeg var ved at blive tosset over ikke at kunne strikke pænt jævnt i det fine garn!!
Yep, jeg skriver i datid, for projektet røg til hjørnespark!
 
..... at jeg så senere fandt ud af at jeg har strikket på to forskellige størrelser pinde burde mildne mig ;-)
Men nej, jeg føler ikke rigtig for projektet. Jeg vil have en anden struktur på den fine trøje med hætte, noget mere fylde tænker jeg. Så noget andet garn må til og så må det fine blå cottonwool blivee til noget andet - måske endnu en vest, han vokser jo fra dem han har på et tidspunkt og måske et halstørklæde, der burde være garn nok.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar