onsdag den 16. januar 2013

Nye bukser til Morgan

Yep, så fik jeg igen lidt tid ved symaskinen og ikke overraskende var det en lille ting til Morgan.
Jeg har syet mit første par bukser med lommer:

 
Bukserne er syet af brun babyfløjl og mit fine ko stof, som jeg i sin tid har vundet i en give away (og hvor heldig er jeg lige, at jeg havde skråbånd liggende som passede perfekt i farven? Lommerne har jeg tegnet i fri hånd, de er ens foran og bagpå.
 
 
 
Som det tydeligt kan se på billedet, så poser lommerne en del når han har dem på, det har selvfølgelig en del at gøre med at han jo ikke fylder de posede bukser ud, og så at lommen har for stort åbent rum vel? Jeg overvejer at sy dem fast til buksen på den bagerste del, det burde hjælpe :-)
 
 
 
Og så lige et råb om hjælp - jeg kan ikke uploade billeder på normal vis, jeg er nød til at gå ind og uploade via HTML, nogen der har oplevet det problem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar