onsdag den 22. januar 2014

Strik med god timing

Jeg har næsten lige syet de sidste knapper på, samt ego mærket i nakke.
Det er blevet vinter og så er der da ikke noget bedre end en varm cardigan, selvfølgelig til Morgan.




Trøjen er strikket af Rowans Kid Mohair i en støvet grøn farve og er super blødt og lækkert!
Opskriften er min egen. Jeg kunne ikke finde en cardigan med perlemønster og jo, jeg kunne måske nok finde et passende mønster på en cardigan og så bare strikke perlemønster - men tænkte det egentlig var lige så nemt bare at lave min egen opskrift.
Jeg har gjort det på den måde, at jeg havde en cardigan fra H&M som sad super på ham, så har jeg ganske enkelt bare sammenlignet delene efterhånden som jeg strikkede og lavet indtagninger/udtagninger hvor det passede så delene matchede fuldstædig.


Det er næsten umuligt at få et billede af ham, da han har meget travl! Men med et par biler til underholdning fik jeg ham da fanget en stille stund...




4 kommentarer:

  1. Hvor er du god! Den er blevet rigtig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Håber på at kunne lave opskriften så andre kan få glæde af den :-)

      Slet
  2. Jeg er vildt imponeret - den er noget så flot

    SvarSlet